Klippa håret, börja rida

Jaha då var det redan Torsdag! :p Kommer närmare och närmare helgen för varje dag. (y)  Imorgon åker Fredde ner till Hultsfred, men jag stannar hemma till Lördag. Då kommer ju mamma hit. :)
 
Nu äntligen har jag beställt en klipp tid till mig, och det är redan nästa Fredag jag ska dit. Får se om jag ska färga håret denna eller nästa helg. Jag har ju i alla fall inte klippt håret på ett år nu. :) Och det har faktiskt växt mer än 1 dm, 10 cm. :) Man ser även på utväxten i färgen att det har gått ut lika mycket, så det stämmer ju i alla fall. :p Har bestämt att jag ska klippa håret och färga det en gång om året. I oktober, november på hösten varje år. Inte mer! Men efter denna gång ska jag nog inte heller färga det nästa år. Jag ska verkligen försöka låta all färg gå ut!
 
Jag har också kollat upp Alvesta ridskola. Har skickat ett mejl till dom och frågat om dom ska ha någon nybörjarkurs snart. Hon skulle kolla upp det och ringa upp mig. :) Får se var det kostar om det finns något, men man kan ju alltid prova rida en gång i alla fall ju. :)
 
Det är så sjukt underbart väder ute om dagarna nu. :) Tog en promenad igår och det var verkligen jätte skönt. Lite kyligt men ändå är solen framme. Jätte mysigt och skönt verkligen. Det är så fint här i Alvesta också, där jag brukar gå.
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?