21 år!

Jaha då var man ett år äldre igen då. Känns inte ett dugg annorlunda, haha. :p I Lördags när Emma och jag kom hem från Högskoleprovet så firade vi mig lite. Eva och Joel hade gjort två st. tårtor. Så vi åt dom och öppnade lite paket och så. Fick en Nicer Dicer Plus som jag blev väldigt glad för. Har ju sagt att jag vill ha haft en sån. :) Målarfärg fick jag också (haha). Det är såklart till nya lägenheten. :) Lite pengar och så fick jag också. Trevligt att få träffa Eva och dom igen, blir ju inte alls ofta. :(
 
På kvällen åkte jag och Fredrik upp till Hultsfred. Tittade på gladiatorerna, gick och la oss ganska tidigt eftersom båda var väldigt trötta. På Lördagen stannade vi till efter middagen. Malin och Patrik kom och grillade med oss. Jag fick även en blomma av Malin och Alex, sen en blomma och pengar av Åse och Peter. :)
 
Innan jag och Fredrik åkte hem i Söndags så stannade vi i verkstan och bytte olje filter. Sen begav vi oss hemmåt. Igår fyllde jag ju då år, haha. Och det var som sagt ingen skillnad. Jag jobbade till kl. 16. Jag hade tänt köpa en liten smörgåstårta efter jobbet men det spö regnade när jag kom hem, så jag hade ingen lust med det. Jag fick ett grattis av två brukare i alla fall. Och två i personalen sjöng till mig. haha. :) På kvällen installerde Fredrik The Sims 3, men det gick knappt inte spela utan en riktig data mus. :/ Så han får köpa hem det idag. :) Nu ska jag snart åka till jobbet. Jobbar till kl. 21.30 ikväll...
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?