Fullt upp i helgen

Jaha det var ett tag sen sist, som alltid. :p Har ju inget bra internet att sitta och blogga med. :( Det blir bättre med det sen när vi har flyttat! :D Imorgon jobbar jag 7-14 och sen åker jag direkt och hämtar Fredde i Växjö. Sen direkt till Mörlunda. Fredrik ska nog vara i Hultsfred hela helgen och jag i Mörlunda. Om jag inte åker upp någon gång till Hultsfred.
 
På Fredag när vi kommer ska jag och Emma baka tårta, två stycken. :p På Lördag åker jag och Emma tidigt till Oskarshamn. Det är dags att göra högskoleprov igen. :) Får se om vi hinner öva något på Fredag. Vi kommer väl vara i Ohamn till kl. 17 ca. Sen på kvällen ska vi fira mig lite. :) Jag fyller ju år på Tisdag. Herregud vad fort det har gått. :o Anna och Alexander skulle nog komma och äta lite tårta i alla fall. Sen får vi se om Eva och dom kommer också. Fredde kunde nog inte eftersom han skulle vara med en kompis som han inte varit med på länge. :)
 
Annars så kommer jag vara helt ensam på min födelsedag, haha forever alone! xD Nä men vad gör de liksom, är ju inget speciellt med de längre. :p Som det ser ut nu så kommer Jennie och hälsar på nästa Lördag också. Hoppas hon inte jobbar bara så hon inte kan komma sen. :( Fredriks pappa ska också komma tror jag. Han och Fredrik ska köpa vapen. :p
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?