Hemsk start på veckan

Då var påsken och framförallt påsk helgen över. :p Minns inte äns vad jag och Fredde gjorde på påskhelgen. I Måndags var i alla fall både jag och Fredrik lediga, det var ju röd dag. I Tisdags var jag också ledig så vi gick upp väldigt tidigt för jag skulle skjutsa honom till jobbet. Men den dagen började nog på det värsta tänkbara sätt.
 
Vi gick ner till bilen för att åka. Fredrik gick ner före mig, för jag skulle låsa dörren. När jag är nere från trappen så har precis han kommit ut ur den andra dörren och skriker då "Ööhh du... Ring polisen!" Jag suckade direkt och visste att det var någonting med bilen! När jag kom ut såg jag också vad som hade hänt. Vi hade haft inbrott i bilen. Mer behöver jag inte skriva om det här. Men det var första gången någon har skrikit den uppmaningen till mig, och det kändes inte bra..
 
Man har känt sig så jäkla låst utan en bil denna vecka. Men än så länge har vi ju löst det. Vi har båda varit oroliga för precis allt denna vecka och har varit jätte nere typ! Vi ska försöka lämna in bilen på lagning nästa vecka och försöka fixa den så fort som möjligt.
 
Idag är det i alla fall äntligen Fredag! Dessutom så är det ju löne Fredag. Så både min och Freddes dag började bra i morse när vi hade fått in lön på våra konton. Jag jobbade till kl. 11.15 idag, det är underbart väder ute och kommer nog vara det hela helgen, och så är jag ledig denna helg också. Så denna dag har varit lite som ett ljus i tunneln för oss..
 
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Sen får vi se vad vi gör. Tar nog en promenad och ikväll blir det såklart Let´s Dance! :))
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?