Växjö Äventyrsbad

Förra veckan hade jag min vän Jennie på besök. Hon stannade i tre nätter tror jag det var. Vi bakade en massa för att jag skulle kunna frysa in massa så jag har att bjuda folk på. Tror vi bakade fyra olika sorters bakelser. :) Vi hann inte göra allt på en dag utan det tog två dagar. Så nu har jag lite i frysen att ta upp när man får besök. :)
 
Vi åkte också och badade på Växjö äventyrsbad. Jag var där och badade senast 2007 och det var också med Jennie. Allt såg ut så som jag minns i alla fall. haha. Kommer ihåg att det fanns en röd och en blå vatten ruschbana. Den blåa var snabbare. Förra gången jag var där så vågade jag bara åka den röda. Men denna gång åkte jag båda två. Så jag och Jennie tävlade hela tiden om bästa tiden på den blåa. haha.
 
Jennie har faktiskt redan varit och hälsat på två gånger i vår nya lägenhet. Det är så skönt att slippa vara ensam.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?