Det vanliga som har hänt

Jag är fortfarande lika lite aktiv här. Och det är för att jag inte har nått internet och att jag inte har något att skriva om.. :( Har inte äns hänt nått nytt eller speciellt sen förra gången. Haha. Både jag och Fredrik jobbar om dagarna och sådär.
 
Denna helg är vi i Hultsfred eftersom vi hade ett ärende här igår. + att vi var ute i skogen och sköt lite lerduvor med hagelbössa. :) Fredrik övar ju mycket på det nu eftersom han håller på med jägarexamen. :p Till och med jag fick och vågade skjuta med hagelbössan. haha. Det var as kul faktiskt.
 
Imorgon ska vi åka hem igen. Jag jobbar två helger i rad nu så det blir att vara hemma lite. :) Nu har jag en hund i famnen snart som vill gå ut, haha så det är väl bara att röra på sig då. :)
 
 
 
Ja, vi sköt upp ett antal skott. :) Uppåt 100 skott blev det. (y)
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?