Helgen snart slut

Snart är denna helg också slut. Vi har faktiskt varit hemma hela helgen. Jag har jobbat varje dag, idag jobbar jag kväll. Ganska drygt om jag ska vara ärlig, men men. :) 
 
Sen i Tisdags har Fredrik varit sjuk. Hosta, feber, huvudvärk, halsont, förskyld. Har haft 40 grader feber till och från hela tiden. Har varit som ett element alltså. Haha. Har varit ganska jobbigt, har fått tagit hand om honom hela veckan. Nu hoppas jag att han är frisk, kanske inte helt dock. Nu är han ute och jag jagar med Fredrik. 
 
Jag börjar jobba kl. 17 ikväll, och innan det ska jag försöka städa ur alla baskilusker ur lägenhet.  Haha :) Speciellt säng kläderna..
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?