Hos föräldrarna

Sitter hos mamma och pappa! Nu har vi varit här nere några dagar faktiskt. I Lördags när vi kom så startade helgen inte så värst bra. Fredriks farfar gick bort i Lördags natt. Så hela Lördagen blev förstörd kan man säga, väldigt tung dag.. Hans pappa orkade i alla fall följa med ut på älgjakten. Igår blev det inget skjutet, kanske går bättre idag?? Hoppas det så han slipper åka ner på Fredag igen för att åka ut på Lördag...
 
Hade helt glömt bort att vi skulle på IV fest på Lördag också! :o (Företaget heter IV Produkt som Fredrik jobbar på). Dom har byggt ut företaget och vi ska på någon inbjudnings fest. Helgen där efter ska vi ner och vara hundvakt. Sen åka och fira min systers dotter som fyller 2 år! :) 
 
Igår var jag och hälsade på min andra syster för första gången efter att dom kom hem från BB. Dock så sov ju ungen nästan hela tiden när jag var där. :( haha några öppna ögon fick man väl se någon gång. :p När jag åkt därifrån så glömde jag en sak som Anna köpt till mig, det var typ tredje gången vi glömt det nu. haha. Så vi åker förbi idag också när vi åker hem till Växjö. Så får Fredrik också följa med. :) Ska se om vi hinner fira hans pappa lite idag innan vi drar hem också. Han fyller nämligen år imorgon. 30 år mellan honom och Fredrik precis som med pappa och mig! ;)
 
När jag kommer hem ska jag genast hämta ut mitt paket på posten. :p Har faktiskt beställt lite jul saker. Ska bli så skönt och mysigt med t.ex. julgardiner. Snart, snaart får jag börja jul pynta. :)
Fredrik drar till Göteborg imorgon och är borta till Fredag, mindre roligt. Men det är tur att man redan är lite van. :) Vi får tänka på pengarna. ;)
 
Här om dagen fick jag frågan "Vad vill du ha i julklapp?" :o Har inte äns börjat fundera på den saken. Men jag ska sätta mig ner och göra en lista tänkte jag. :p
 
 Någon som visst var vaken när jag precis åkte.. haha! :)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?