Bildbomb kalas

Då var ännu ett kalas avklarat för detta år! :) Jag fyllde ju år i Onsdags så då kom hela min familj med deras familjer till oss i Lördags och firade lite. Blev jätte bra allting tyckte jag och det är alltid lika roligt när verkligen alla är samlade! :) Tack alla för en jätte trevlig dag! <3
 
Igår kom även Jennie och Jimmy på besök. Vi käkade lite och fikade. Kollade på hockey (Växjö vaaaann!) och så där. :) Mycket trevligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick lust att ta lite bilder på presenterna idag också! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bild från Söndagen!
(Och nej jag pillar inte i näsan.. Kliade mig!)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?