Tatuering dags snart...

Känner att jag börjar bli jätte sugen på att tatuera mig snart igen. Eller ja, i alla fall ta och fixa mina två som jag redan har. Men som med allt i Växjö så finns det ju inte bara EN tatuering studio precis. Så det gör allt lite svårare, vilken man ska välja. :o
 
Här är tatueringen som jag har på armen helt nygjord. Den är ju i och för sig ifylld en gång efter denna bilden är tagen också. Men jag funderar på att göra något med den. Tycker den ser jätte tråkig ut när det bara är två ord upp och ner på armen. Jag vill nog lägga till något i den.
 
 
Jag funderar faktiskt på att lägga till någon av dessa saker på armen, efter "Diem" där. Antingen två fjärilar, En fjäder eller Svalor. Tycker dom sakerna passar bäst till orden "Carpe Diem". :)
Just nu lutar de åt två fjärilar i färg, eller flera små svarta fjärilar.
Men vad tycker ni?! :)
    
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?