Tyskland resa

För någon helg sen så åkte pappa och Fredrik till Tyskland. Första gången Fredde följer med honom dit, och det hade gått jätte bra. :) Jag hade skrivit en lista vad jag ville att Fredrik skulle handla, och han fick med sig allt det hem. Åse och Peter ville att han skulle köpa lite till dom också om han kunde. :)
 
Någon dag efter det när Fredrik var och jobbade i Halmstad så kom han hem med paket till mig. :p Då hade han köpt cocktail glas och ett bar set eller vad det heter. Sån man blandar drinkar med. Är så sugen på att sälja akvariet nu och göra antingen en bar eller köpa ett vitrinskåp man kan ha allt i. :) Dagen efter jag fick paketet så skulle jag åka och köpa 4 st till cocktail glas, men köpte fyra andra som jag inte har på bild nu. Men det är ett par drink och dessert glas dom också. Får ta och köpa fyra st. till av varje nästa lön! ;)
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?