Ända in i kaklet

Sista veckan på förskolan har precis börjat. Imorgon ska jag stänga, vilket jag inte alls ser fram emot som vanligt. Men sista stängningsdagen nu. :) På Torsdag ska jag även på ett möte hos vikarieförmedlingen i barnomsorgen, hoppas på det bästa där. Ska ju jobba ett halv år nu innan skolan börjar. :) Nu är det bara att köra in i det sista på jobbet denna sista vecka.
 
I Söndags satt jag och tittade på lite olika bärbara datorer, har sagt länge att jag ska köpa en egen för att kunna ha med till skolan. Fredrik jobbar inte heller kvar på hans förra jobb där han hade en bärbar dator, så den kan jag inte heller använda längre. Jag köpte en egen, och det blev en HP i guld! (a)
 
 
Har inte lärt mig datorn helt ännu, men jag lär väl sitta vid den mycket nu. :) Nu ska jag lägga den på laddning och sen lägga mig i sängen för att sova. Sen dag blir det imorgon.
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?