Liseberg

Hallå alla mina fina läsare. :) Jag har kommit på att det alltid kommer upp ett blogg inlägg av mig efter helgerna. Men det är ju ganska meningslöst att jag ska blogga mitt i veckan när veckorna ser ut likadant just nu. :) I Lördags åkte jag, Fredrik, Oskar och Emma till Liseberg! ;D Jag körde hela vägen upp och fick stanna på min aldra första polis kontroll sen jag fick körkort för fem år sen, haha. Men det gick utmärkt.
Väl på Liseberg åkte jag och Fredrik Kanonen först (hade express pass på den). Jag la det första timmen eftersom jag ville få det "överstökat" haha. Nä men det var första gången jag åkte Kanonen. Var jäättenervös i kön, vände mig om när den skulle åka iväg för jag inte skulle se hur fort det gick. Det läskigaste var i början när den sköt iväg och första nedförbacken. Men annars var den jätte rolig. ;D Dock skakade hela mina händer när den stannade av adrenalin. ;)
 
Jag hade beställt åkband och express pass på Helix, Balder och Kanonen. Fattar inte varför vi aldrig har gjort det innan. Helt gratis och jätte skönt att ha det! :)
Jag orkar inte skriva om hela dagen, istället filmade jag så mycket jag kunde med min Go pro. Så jag har faktiskt satt ihop en video från dagen. Emma (syster) och jag kanske ska åka till Liseberg vecka 33 igen för hon också så gärna vill dit. Då kanske jag också kommer filma lite och försöka mig på en bätte film. Ni får hålla till godo med denna film, eftersom jag inte har filmat så mycket med kameran innan. Och för att jag bara har windows movie maker till hands. :) Ber om ursäkt att den är ganska lång på 18 min också. :/
 
Vi hade en jätte bra och fin dag. Det var bra och fint väder hela tiden som tur var! :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?