Thailand

Efter en lång resa hit så har vi äntligen för två dagar sedan landat i Thailand! :) Kommer inte göra så mycket mer uppdateringar än detta. Vi har det väldigt varmt här, börjar vänja oss vid värmen men i början var det riktigt jobbigt. haha. Har redan varit ute på lite äventyr och kommer bli fler snart. Jag kommer förmodligen få PMS vilken dag som helst så man får planera lite. :) Vi har redan hunnit bränna oss.... Jag har bränt mig exakt på de ställen jag glömt att smörja mig. Fredrik har bränt sig på hela framsidan även att han bara varit i skuggan.. :o
 
Kan inte ladda upp några bilder just nu heller eftersom internet är för segt. :(
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?