Merry Christmas! ♥

Nu är julen över och jag tänkte slänga hit några rader och bilder om det! :)
Dagen innan julafton var jag hos Anna hela kvällen för att spela Bingolotto uppesittarkväll. Vann ingenting, bara Anna som vann 100:- :)
 
Julafton kändes inte alls som julafton detta år heller, ingen snö alls. Jätte tråkigt, jag som är så kär i snön. :( Vi var i alla fall uppe i Hultsfred. Var hemma hos Åse och Peter kl. 12 med Freddes mormor, Malin och Patrik. Vi delade ut lite julklappar som var från Åse, Peter och Berit. Jag och Fredrik fick en kaffekokare! (a) Äntligen. Jag fick också en halsduk och lite små grejer.
 
Kl. 14 åkte vi till Peters syster med familj. Åt jättegod mat där och firade tillsammans med dom. :) Vid 17 var vi hos Anna och firade med min familj. Eva med ungarna hade också precis kommit då. Eftersom vi redan hade ätit så åt vi lite efterrätt där bara. Vi hade hyrt en tomte detta år som skulle komma runt halv sju, och det gjorde han också. Men ärligt talat så blev vi alla besvikna på honom. Var inte alls bra tyckte vi, men barnen verkade inte bry sig som tur var. Eva åkte hem med barnen senare på kvällen och vi spenderade resten av kvällen hos Fredriks föräldrar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?