Saker som tar tid

Bloggar inte så mycket just nu, eller inte så seriöst tyvärr. :( Är och har varit mycket i skolan på sista tiden, nu efter jul ledigheten. Har gjort en skriftlig tentamen, en muntlig och nu i veckan som varit så har jag haft hemtentamen.. Syster Emma har varit på besök Ons-Mån (idag) och hjälpt mig lite med tentan som tur var! :) <3
 
Idag har jag varit på praktiken och även en stund i skolan. Det är nu första VFU:n börjar, och det ska bli allt ifrån roligt till spännande och svårt. :)
 
Emma var som sagt här nästan i en vecka! :) Vi skulle t.ex. ha badat men det blev tråkigt nog inte så sen. :( Vi var i alla fall ute en dag och tog lite bilder, som jag kommer lägga upp en annan dag i ett annat inlägg när jag har tid. :)
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?