5Juli2016

Dagarna dem löper på fort när man jobbar varje dag. Denna vecka hade jag sett fram emot att vara ledig Fred-Sönd, men jag blev bokad på Fredag 7-13. Hade helt glömt ta bort min tillgänglighet som jag la in när jag fick mitt schema. Så det blev Måndag till Fredag denna vecka också.
 
På Fredag ska vi åka upp till föräldrarna, jag har inte varit där på länge nu. Vi ska ta med alla kökluckor hemifrån. Det blev inte bra alls att måla dem, så vi har gett upp det nu. Aldelles för mycket onödigt jobb. Vi ska slipa ner alla och sprut måla dem med färgen istället. Kommer gå mycket fortare och bli finare. :) Fredrik kanske kommer behöva vara kvar några dagar tills det blir färdigt. Han jobbar sin sista vecka nu sen har han semester! ;) Förövrigt är han i Göteborg denna vecka också.. Som en brukare sa idag "meen va.. han ska ju vara hemma och pussa på dig juu.." haha vissa av mina brukare är ju trots allt söta. :)
 
Syster Emma ska fixa mig i helgen. ;) Jag sparar ju till lång lugg nu eftersom jag ska klippa sne lugg. Då måste jag ju plocka och färga mina ögonbryn eftersom de alltid kommer synas sen med sne lugg, haha. :p Hon ska även försöka göra en sne bena i håret så det vänjer sig att liga åt rätt håll tills jag klipper det. Börjar bli jobbigt nu med luggen som växer. :p Hänger i ögonen och måste slänga bort den hela tiden. haha. 
 
Nästa vecka är även min sista vecka på Hemvården. Sen bär det av till Förskolan! ;D
 
  
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?