Hejdå hemtjänsten & Hej förskolan

Sista veckan är gjord på hemtjänsten. Jobbade i Fredags kväll och igår (Lördag) till 13.30. Där med är mina fyra sommar veckor gjora på hemtjänsten. :) Idag känns det där emot som Lördag eftersom jag fått en kortare helg, haha. :p Fredrik är fortfarande i Hultsfred, har varit där hela sin första semestervecka nu. Han och systers kille har varit ute och skjutit två grisar, så han har lite att göra innan han kan åka hem igen. Men på Tisdag hoppas jag att han kommer hem iallafall. :( Börjar bli ensamt här hemma, även att man jobbar varje dag.
 
Imorgon börjar jag jobba första dagen på förskolan. Är skit nervös eftersom jag inte har fått gått bredvid alls, har bara varit där och sett hur skolan ser ut. Första dagarna kommer kännas som att jag går bredvid någon.. Kommer säga det till personalen att jag inte har gått bredvid alls och kommer följa dem två dagar eller något. :/ Det känns inte alls kul men jag hoppas komma in i det första veckan. På Tisdag ska jag även öppna förskolan, kommer då vara ensam första halvtimmen. Får hoppas att det inte kommer några barn då innan resten av personalen kommer. haha nä då men jag får förklara situationen för föräldrarna också om jag har svårt med namn i början. :)
 
Idag har jag som sagt varit ledig hela dagen, har varit jätte skönt. Har städat hela lägenheten eftersom jag aldrig gjorde det i Fredags som jag brukar göra. Ikväll ska jag faktiskt gå på bio heelt själv. xD Kommer ju kännas pinsamt men ingen vet väl säkert att jag är där själv. :p Och själv kommer jag inte alls vara då hela salongen är bokad på platser, haha. Hoppas att jag kommer vara omringad av tjejer, majoriteten av alla kommer nog vara tjejer iallafall eftersom det är Tarzan jag ska se. :) Men men jag får väl göra det bästa av saken när inte Fredrik är hemma. Han får se filmen själv när han kan se den hemma. :p
 
  
 
Förövrigt har syster Emma fixat mina ögonbryn nu och jag ser ut så här om dagarna med luggen. ;D
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?