Facebook tillfälligt nedstängt

Igår loggade jag ut ifrån min Facebook på mobilen och raderade appen. Jag har valt att inte använda mig av Facebook så mycket över sommaren. Idag börjar jag första dagen på sommarschemat så idag känns det som att sommaren har börjat. :p Jag kommer alltså inte sitta på Facebook på mobilen alls under sommaren, kanske blir längre tid än så det får jag se sen. Tråkigt nog lär jag väl behöva använda den efter sommaren igen p.ga. skolan. Men då kan jag säkert bara lägga till folk som vän och fortfarande skriva med de på messenger utan att använda Facebook. :) Jag kommer kanske logga in på datorn dem få gångerna jag sitter vid datorn. Och då kommer jag bara titta på mina händelser.
 
Kände att jag behövde radera det från mobilen iallafall då det tar upp sååå mycket onödig tid om dagarna. :/ Jag kommer finnas mer på instagram nu istället och vara mer aktiv där. :p Jag heter sauwraa där om någon är intresserad av att följa mig. ;) Vem vet jag kanske kommer bli mer aktiv här på bloggen också! (y)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?