Ledig dag, projekt & möte

Midsommarhelgen är över, ganska skönt tycker jag. Idag har jag varit ledig ifrån jobbet. Var skönt att sova ut idag efter alla tidiga morgnar (säger man så?!) i helgen. :p Käkade frukost och började direkt på mitt projekt. Okej jag kanske ska berätta vad det är för projekt och och Fredde håller på med i sommar. Vi ska tapetsera om lägenheten. Hallen, köket och vardagsrummet. Vi har fått hem alla tapeter nu och köpt saker vi behöver till arbetet. När Fredrik och hans pappa får semester så ska Peter komma upp hit och dem ska tapetsera en helg eller vecka, nu hur länge det tar. :) Mitt projekt är att slipa och måla lister och köksluckor. Listerna under lampan i köket är färdiga nu. Igår började jag med köksluckorna. Det var mycket roligare att slipa och att måla dem, gick fort att måla med roller. :) Det kommer bli jättefint och roligt när vi frächar upp allting. Har även bytt ut köksfläkt och spis i köket, så nu är alla vitvaror i lägemheten bytta utom torktumlaren som inte behövs byta. :p Så efter sommaren kommer förhoppningsvis lägenheten vara finare och frächare.
 
Jag målade som sagt färdigt några luckor idag. Jag får se om jag får upp de själv imorgon och ta ner fler. Fredrik befinner sig i Göteborg heeela veckan. :/ Sista veckan han ska sova borta nu tror jag innan semestern i alla fall. :p Skönt det!
 
Ledig idag som sagt, men jag har varit på möte på förskolan jag ska vara på i sommar. :) Fick schema, allmän information och rundvisning. :p Jag kommer jobba 100% där, det var länge sen jag gjorde det. :O 8 timmar om dagen, 40 timmar i veckan Måndag-Fredag, haha. Men det är väl så en "normal" arbetsvecka ser ut. :) Fredrik tyckte det var skönt och sa "bra att du jobbar så nu i alla fall, till skillnad mot så många olika konstiga tider i hemtjänsten". :) Det kommer nog bli fyra kämipga veckor skulle jag tro. Men jag får som sagt njuta av mina lediga helger. Ska bli så skönt att slippa jobba till kl. halv tio på kvällarna och helger. ;D
 
Imorgon är det dags för jobb igen. Väldigt lugn och skön vecka denna arbetsveckan! (y)
 
Så här kommer mina veckor att se ut på förskolan. Såg att det var exakt samma tider varje dag, varje vecka. När man lär sig tiderna sen så är det ju lätt att veta hur man jobbar. :p
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?