Midsommar

Midsommar närmar sig.. På fredag är det redan midsommarafton. Vad ska ni hitta på i helgen? :) Jag ska fakiskt tyvärr jobba i helgen, medans Fredrik ska upp till sina föräldrar och jaga. På Fredag är jag ledig. Tänkte åka och handla midsommarmat imorgon. Fredrik är också ledig på Fredag så jag får iallafall laga och äta midsommar mat. Maten är faktiskt det som spelar roll för mig på högtider som man firar. Det är den som gör så att det känns som att det är midsommar, så det är viktigt för mig att få laga eller äta midsommarmat. :) Fredrik åker som sagt upp till föräldrarna senare på dagen, jag ska nog cykla ner till stan för att titta om något roligt händer. Dessvärre kan jag inte hitta på något speciellt på kvällen eftersom jag ska upp och jobba på Lördagen igen. Delad tur på Lördag. Jag försöker inte tänka på att jag ska jobba på Lördag eftersom jag tycker det är ganska psykiskt jobbigt att veta att jag ska jobba en helg då resten av alla man känner firar midsommar. :( Men jag får tänka på att det är röda dagar och jag får betalt för stor helg! (a)
 
Annars har jag börjat jobba på hemtjänsten nu denna vecka. Den första perioden av folket har tagit semester. :p Jag får hoppas att dessa veckor går fort. Inte allt för fort dock så man hinner känna av att det är sommar. (a)
 
Idag fick jag glädjas av detta mejl.. ;)
 
Nu vet jag att jag ska på intervju efter sommaren, och förhoppningsvis har jobb efter sommaren också! (a)
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?