Sommarlooov!!

I Tisdags var det (förhoppnigsvis) den sista dagen i skolan innan sommaren. Vi hade två st. muntliga tentor som vi skulle göra den sista dagen. Den första kändes bra. Andra delen skulle vi dra två st frågor som handlade om två olika saker. Första frågan kunde jag inte alls, hade inte pluggat på det. Jag blev jätte besviken, arg och irriterad för jag visste till 98% att jag skulle få en fråga jag inte kunde besvara. Det var en till tjej som inte kunde sin första fråga också så det kändes ju inte allt för pinsamt och hopplöst. Den andra frågan svarade jag halvt på, så mycket jag kunde. Gick hem från skolan och kände mig väldigt ledsen att behöva göra om det nästa vecka, eftersom jag kände på mig att jag skulle få göra om det.
 
Idag fick vi betygen hur det hade gått. Och jag fick ett Godkänt på tentorna och hela kursen är nu färdig!! Helt otroligt... Hoppade nästan upp från soffan i luften av glädje (okej jag gjorde faktiskt det xD) Såå överlycklig..!! Jag som varit så inställd på att få åka till skolan nästa vecka igen för att göra om det. :(
 
Det känns sååå sköönt att nu kunna säga att jag har sommarlov! :) Inte behöva fundera på skolan i åtta veckor. Även att jag ska jobba hela sommaren så känns det ändå skönt att inte ha någon skola att tänka på. :) Konstigt nog har vi kortare sommar än många andra som jag hört om.. Vi slutar en vecka efter alla andra (vissa två veckor efter) och vi kommer börja innan alla också. Men men jag får njuta av mina lediga helger! (a)
 
Jag och Fredrik kommer ha ett stort projekt att hålla på med här hemma i sommar! (a) Grejerna är köpta och vissa beställda som hämtas nästa vecka. Jag kommer även ha lite små projekt och jobba med. Roligt när det händer grejer.
 
Lägger upp några sommar bilder som Emma var i Växjö och tog för någon vecka sedan! :)
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?