Valborg 2016

I Lördags var det valborg. Jag och Fredrik var ute runt på stan lite överallt på dagen. Var på Grand Samarkand som firade 5 år hela helgen. På kvällen gick Fredrik bort till Oskar, hans tjej och hennes tjejkompis. Jag hade ingen lust att följa med, hade mens värk och huvud värk. :( Klockan halv nio cyklade jag ner till stan. Kollade på stortorget där musikkår spelade och tjejer dansade. Fredrik var på krogen med Oscar och dem. När jag skulle gå ner till sjön och kolla på brasan så följde Fredrik med. Tittade på brasan som förra året, tråkigt nog inga raketer detta år. :/
Jag skjutsade Fredrik på min cykel till McDonalds sen cyklade vi hem. :)
 
 
 
 
 
 
 
Söndag:
I går gjorde vi inte så speciellt mycket. Cyklade ner till hinderbanan klockan 14 för invigning och tävkling kl. 14.30. Vipers (Innebandy), Lakers (hockey), DFF (fotboll) och hemvärnet skulle tävla mot varandra på banan. Tror det var Vipers som vann, hann inte med på slutet för all folk.
Vi tog en cykel tur på stan, tog årets första mjukglass på ett fik och sådär. :) När vi kom hem lagade Fredrik en jätte god kronhjorts köttgryta! :)
Jag köpte blommor på Lördagen som jag äntligen planterade ute i mina krukor. Hoppas verkligen de håller sig hela sommaren nu. Var ute efter två sorter till, som inte hade kommit in i butiken ännu eftersom det var sena sommarblommor. Jag får åka dit om ett par veckor igen och köpa dem. Köpa tre till krukor att ha de i på balkongen och så där. Ska försöka göra det fint med blommor denna sommar. :)
 
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?