Jul / Nyår 2016, 17

Jag har inte uppdaterat bloggen alls sedan vi kom hem till Sverige ifrån Thailand i December. Det har ju faktiskt varit både jul och nyår sen dess, haha. Tänkte att jag slänger upp ett fåtal bilder ifrån jul och nyår i alla fall. Vi firade jul hos mamma och pappa till kl. 16. Sen åkte vi vidare till mina svärföräldrar för att fira lite där.
 
Nyår firade vi också hos mamma och pappa! :)
 
 
  
Röd julklänning som outfit på julafton!
Tyckte om klänningen så mycket så det blir säkert samma outfit nästa år! (a)
 
Älskade syster! <3
 
 Glittrig nyårklänning.
Så kär i denna också så den används nog nästa år också! (a)
 
 
  
 
 
 
 
 






Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?