Inte långt kvar

Nu börjar skolan lida mot sitt "slut", eller ja sommarledigt i alla fall. Det är ca en och en halv vecka kvar bara, vilket känns jätteskönt. Hoppas verkligen inte jag får underkänt på några av de sista uppgifterna och examinationerna nu bara så jag måste fortsätta tänka på det.. Det är väldigt pressat sista veckorna i skolan nu. Många uppgifter att göra och många examinationer att vänta. :( Men det är bara att hålla ut.
 
Förskolan har varit på mig hela denna veckan än så länge för dem har behövt mig att jobba. Tyvärr har jag behövs säga nej i måndags och tisdags. Idag har jag varit där på EM och jobbat, känns kul att komma tillbaka och jobba lite ändå. :) Imorgon och Fredag EM har jag också lovat att jobba eftersom det är ganska kris av personal som är sjuka tyvärr. Men jag försöker hjälpa dem så gott det går, behöver anpassa jobbet efter skolan nu och inte tvärt om.
 
På Lördag kommer Fredriks familj hit för att fira honom som fyller år på Söndag. <3 Vi ska äta smörgåstårta och fika lite. Kommer bli trevligt då både hans och min familj är här allt för sällan. :(
 
Vi har ju fått hem vår nya soffa nu som ni kan se i tidigare inlägg. Hela vårt vardagsrum var inrett med rött innan (matta, kuddar, filt, gardiner o.sv.). Men nu har jag bytt ut allt rött till champagne/guld färgat och silver/grått. :) Var och köpte ny matta i Söndags och i Måndags åkte jag och handlar nya kuddar, överdrag och filt. Passar sååå mycket bättre nu till den nya soffan. Det ända jag behöver köpa nu är nya garinder antingen champagne/guld färgade eller vit/silver/gråa.. Vad tycker ni jag ska ha? (a)
 
Som jag skrev i förra inlägget så har jag nu även varit och köpt blommor till alla krukor utomhus för denna sommar. Fint bev det och skönt är det att det är gjort för denna gången. haha.
 
 
 
 
 


Fint du har det

Svar: Tack Rebecha (a)
Sara

2017-05-20 // 09:56:54




Har du något namn?


Ska jag komma ihåg dig? :)

E-postadress: (bara jag som ser, mohaha)


Din filur... Har du någon blogg/hemsida?


Vad har du på hjärtat?